Viser et enkelt resultat

Filtrer

Spørgsmål til Black Weekend?

Samtlige varer bliver efter grundig gennemgang inddelt i “Stande” som beskriver deres tilstand. Du vil finde denne betegnelse vist ved hvert produkt. Det er vigtigt at pointere, at alle varer uanset “Stand” altid vil være 100% funktionelle med mindre andet er oplyst. Hvis der ved klassificering opstår tvivl, vil produktet altid rykke en klasse ned. Erfaring viser at køberne oftest er positivt overrasket over varens stand (se evt. Trustpilot), og husk – du har altid 30 dages betalt returret.

Ny Vare Ny og ubrugt vare.

Stand A Flot stand og kun få kosmetisk brugsspor. Min. 70% batterikapacitet. Kan have mindre spor efter fjernelse af firmalogo.

Stand B Fremstår generelt i god stand. Ofte tydelige brugsspor såsom ridser og/eller mindre, ubetydelige skrammer på kabinettet. Kan have ridser eller små mærker på skærmen, men forvent ikke at de er forstyrrerende når skærmen er tændt. Min. 50% batterikapacitet.

Stand C Er i mindre god stand. Her må man forvente tydelige ridser, skrammer, større trykmærker på skærm, eller i enkelte tilfælde manglende plastik. Min. 30% batterikapacitet, men oftest væsentligt bedre. Stand C er perfekt, hvis du ikke går op i det kosmetisk, men blot ønsker en 100% funktionel PC.

Uanset varens “Stand” har du altid 2 års garanti (batteriet 1 år), 30 dages betalt returret samt 1 måneds ubegrænset fjernsupport.

Hvis en maskine har 2x batterier, så udregnes batteriprocenten som et gennemsnit. Hvis batterierne eksempelvis måles til henholdsvis 90% og 65% (et gennemsnit på 77,5%), så vil den samlede 'Batteri Stand' blive klassificeret som "Stand A" hvilket garanterer min. 70%

Batterilevetiden på en bærbar computer kan være svær at kategorisere da det afhænger af, hvad maskinen arbejder med samt, hvordan man tester batteriet. Batterier er og bliver en brugsgenstand med begrænset levetid. Et nyt batteri holder typisk der svarer til 300 cyklusser (fra opladt til fladt).

Du kan roligt købe julegaven allerede nu. Returretten er forlænget og gælder t.o.m. d. 7 januar 2021. Ønsker du at gøre brug af returretten skal du blot kontakte Repower.dk på 71718371 eller info@repower.dk - hvorefter du vil modtage en forudbetalt returlabel til udprint.

Ved returnering bestemmer du selv om du vil have varen ombyttet eller pengene retur.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, og du kan forvente pengene retur indenfor 1-5 hverdage efter Repower.dk har modtaget varen retur.

Du er mere end velkommen til at teste varen, men bemærk, at du hæfter for forringelse af varens værdi såfremt der er opstået skader.

Alle produktbilleder viser produkterne som værende nye, og de vil ofte illustrere produktet med engelsk tastaturlayout trods det reelle produkt typisk er med dansk layout.

Du kan altid se den præcise "Stand beskrivelse" samt specifikationer nedenfor hvert produkt.

De fleste produkter Repower sælger, er mellem 2 og 6 år, men du finder alligevel ofte næsten helt nye produkter, eksempelvis demovarer som typisk kun har været brugt til fremvisning. Har du spørgsmål til et bestemt produkt, så skriv endelig!

Produkterne har som regel tidligere været anvendt i danske/europæiske virksomheder, leasingselskaber eller organisationer.

Repower.dk tilbyder billige brugte bærbare computere - uden at gå på kompromis med kvaliteten. Målsætningen er faktisk at levere bærbare computere i en kvalitet og med en personlig service du ikke finder andre steder. Hos Repower får du derfor ikke bare 2 års reklamationsret - du får 2 års udvidet garanti (batterier dog begrænset til 1 år), på alle genbrugte bærbare som omfatter…

Ombytning af defekte varer, uden at du behøver at bevise, at varen allerede var defekt, da du købte den. Desuden får du betalt forsendelsen af produktet begge veje til og fra Repower (gælder ikke for skader, der skyldes uhensigtsmæssig brug).

… Og for, at det ikke skal være nok… får du altid fuld fjernsupport (PC hjælp) den 1. måned efter dit køb. Herefter alm. produktsupport i 24 måneder. Du får hjælp til at komme godt fra start med din "nye" computer - til at installere printer, programmer og/eller blot generel vejledning i Windows 10. Fjernsupporten gælder dog ikke til overførsel af data fra din tidligere computer.

Betaling, forsendelse og levering

GLS & Postnord varsler risiko for længere leveringstid end normalt. Vælg evt. ’Levering m. omdeling’ frem for ’Pakkeshop’ for at undgå overfyldte pakkeshops og øget smitterisiko.

Som udgangspunkt er alle varer med status “På lager”, klar til at blive sendt eller afhentet samme eller næstkommende hverdag, men med både "Black Friday" og Corona, så kan du risikere at leveringstiden forlænges.

Hvis du har valgt “afhentning”, bedes du afvente mail som fortæller at varen er “klar til afhentning”.

Ved bestilling modtager du en bestillingsbekræftelse pr. mail og yderligere en mail med forsendelsesnummer når produktet afsendes.

Repower.dk tilbyder desværre ikke levering til Island, Grønland og Færøerne

Hvis du har fortrudt dit køb og produktet endnu ikke er afsendt (dvs. du har ikke modtaget et forsendelsesnummer), så er det vigtigt at du hurtigst muligt sender en mail til info@repower.dk, hvor du oplyser ordrenummer samt, at du ønsker at annullere købet. Efterfølgende vil du modtage en annullering af ordre pr. mail, og pengene vil aldrig blive trukket på din konto.

Har du fortrudt, og er produktet allerede afsendt, så kan du læse om den korrekte procedure under "Handelsbetingelser"

Pengene bliver hævet på din konto den dag produktet bliver afsendt og du samtidig modtager faktura samt forsendelsesnummer pr. mail.

Hos Repower.dk kan du betale med VISA, MasterCard, MobilePay & Viabill